Politica de retur

BONNET.ro respectă prevederile Ordonanței de Urgență nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ce conferă cumpărătorului dreptul ca în termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumpărate, să le returneze, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Conform prevederilor acestei ordonanțe, produsele pot fi returnate numai dacă sunt în aceeași stare în care au fost livrate, inclusiv ambalajul.

 

Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă forme de consum sau uzură, cu ambalajul desfăcut sau desigilat, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobituri, zgârieturi, șocuri, etc. 

Dacă te gândești să returnezi un produs, te rugăm să iei această decizie înainte de a-l deschide/desigila/utiliza. Dreptul de a face retur, prevăzut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, există pentru a îți permite să examinezi produsul așa cum ai face-o într-un magazin, nu pentru a-ți oferi 14 zile de utilizare gratuită.

Te rugăm  să ai în vedere că nu se accepta returul dacă produsele sunt testate/încercate. Deși o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate așa cum vin de la producător, în cadrul procedurii de verificare se depistează dacă ele au fost desfăcute și probate,  iar returul nu este acceptat. Aceste produse îți  vor fi returnate prin curier, cu plata ramburs. PRODUSELE COMERCIALIZATE ONLINE NU SUNT TESTERE, de aceea te rugăm să ai în vedere că iți alegi exact nuanța potrivită/produsul dorit. Costurile de retur sunt suportate de catre Cumparator.

 

Dacă dorești să returnezi un produs achizitionat de pe www.bonnet.ro, te rugăm sa urmezi următorii pași:

 Pasul 1. Informează-te cu privire la intenția de a returna produsul achiziționat

  • Poți face acest lucru printr-un email la office@bonnet.ro cu subiectul "cerere de retur" prin care să ne informezi cu privire la solicitarea de retragere din contract. Te rugăm sa specifici numele complet și corect, adresa de e-mail folosită în momentul plasării comenzii, numărul comenzii, numărul facturii, data emiterii și un număr valid de telefon;

Te rugăm sa ne informezi cu privire la opțiunile de retur, și anume dacă dorești să înlocuiești produsul cu un altul existent în stoc sau dacă dorești să îți returnăm contravaloarea produsului. În cazul în care dorești să primești contravaloarea produsului, te rugăm să ne trimiți un cont IBAN în lei pentru returnarea sumei.

  

Pasul 2.  Pregătește coletul și contactează curierul

Dacă ai ajuns la acest pas, te rugăm să soliciți curierului preluarea coletului. Costurile aferente transportului vor fi suportate de catre tine. In caz contrar, coletul nu va fi acceptat. 

Coletul va conține produsul pe care dorești să îl returnezi, ambalat corespunzător în cutie, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, într-un recipient închis cu banda adezivă. De asemenea, te rugăm sa returnezi produsul împreună cu documentele însoțitoare. Dacă ai beneficiat de produse promo sau cadou, va trebui să le  returnezi și pe acestea în stare intactă. Atașează în colet și cererea de retur completată și semnată.

Alegerea firmei de curierat este la latitudinea ta, însă nu acceptăm retururi prin Poșta Română. 

 Pasul 3. Recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate

După ce coletul a ajuns la noi, el va fi repartizat departamentului responsabil de recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate. Te asigurăm că acest pas este atent supravegheat și monitorizat. În cadrul acestei etape vom verifica dacă produsul returnat îndeplinește condițiile de retur. Dacă produsul returnat nu îndeplinește criteriile de mai sus, el îti va fi reexpediat, costul transportului fiind în sarcina clientului. 

Te vom contacta telefonic sau prin e-mail pentru a-ți aduce la cunoștință rezultatele finale constatate în maximum 48 de ore de la primirea produsului.

 

Pasul 5. Îți restituim banii, îți înlocuim produsul sau îți oferim contravaloarea produsului sub formă de voucher electronic

Dacă ai optat pentru rambursarea sumei iar produsul pe care l-ai returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom vira banii în contul specificat de tine în formularul de retur. Banii vor fi vizibili în contul tău în maximum 14 zile calendaristice din momentul în care produsul ajunge fizic la noi.

În cazul în care dorești înlocuirea produsului , iar acesta îndeplinește condițiile de retur, te vom contacta în cel mai scurt timp în vederea înlocuirii și expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este în sarcina ta, dacă comanda nu îndeplinește condițiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit. Menționăm  că în momentul predării produsului către curier, nu ne asumăm responsabilitatea pentru posibilele deteriorări, pierderi, șocuri, lovituri etc. ale coletului și a produselor din interiorul acestuia.

În cazul în care optezi pentru voucherul electronic, ai opțiunea de a îl folosi oricând dorești în următoarele 6 luni pentru o viitoare comandă. În acest caz, vei primi un cod unic pe care îl vei introduce la finalizarea viitoarei comenzi.